niedziela, 4 grudnia 2016

Po co ten blog

W związku z utworzeniem przeze mnie bloga, postanowiłem, iż pierwszy wpis będzie o tym po co właściwie jest ten blog.

Otóż wpisy na blogu będą o podatkach, a dokładniej pisząc o tym jak to wszystko wygląda w praktyce ze strony doradcy podatkowego. Będę starał się przekazywać informacje istotne oraz bardzo ciekawe, a przede wszystkim  co widzę i dostrzegam podczas mojej pracy.

Dużo można byłoby pisać skąd się wziął właściwie ten pomysł, ale .... można stwierdzić, że z wielkiego zamiłowania przeze mnie tematyki doradztwa podatkowego oraz szeroko rozumianych podatków.

Uwierzcie, że podatki też potrafią być fascynujące. A jak bardzo będziecie się przekonywać o tym, czytając moje wpisy.


Paweł Wysiński
Doradca Podatkowy 12752




www.doradztwo-podatkowe.net.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz